Artykuł promocyjny
Opublikowany przez:
Aleksandra A.
Redakcja
2019-07-12 11:05:47
Autor zdjęcia/źródło: zdjęcie - mat. promocyjne partnera atykułu
Badania dowiodły, że kobiety są bardzo aktywne i rosną wśród odbiorców gier. Niektóre badania przeprowadzone w ciągu ostatnich kilku lat pokazały również, że 70% kobiet gra w gry mobilne, podczas gdy tylko 66% mężczyzn gra w takie gry. Kobiety spędzają o 25% więcej czasu niż mężczyźni w grach mobilnych, co podkreśla ten trend. Kobiety grają w większą różnorodność gier, a także zaczynają wykazywać rosnące zainteresowanie tworzeniem gier.
Międzynarodowe konkursy dla profesjonalistów oferują kuszące nagrody oraz nagrody pieniężne dla obu płci. Kobiety stoją w obliczu stereotypów w branży gier, takich jak kobiety grające tylko w celu zaimponowania chłopcom lub zwrócenia na siebie uwagi. Kobiety starają się być postrzegane jako równi w świecie gier, który jest zawsze zdominowany przez mężczyzn.
Kobiety również dołączają do gry hazardowej online. Kobiety często preferują automaty, poker i bingo. Eksperci z kasyno.online mówią, że bardzo popularne gry online dla kobiet są te, gdzie graczom oferowano darmowe obroty. Na podstawie wywiadów przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii, żeńskie gracze składają się obecnie z 52% graczy. Duży wzrost liczby graczy w dużej mierze zależał również od zaawansowania technologii, która teraz zapewnia wszystkim dostęp do niezliczonych gier i usług kasyn online w podróży.
Ponadto, ze względu na rosnącą różnorodność w branży gier, kobiety zaczęły rzucać wyzwanie większej roli kierowniczej i próbować wprowadzić zmiany. To inspiruje młode kobiety i pomaga im uświadomić sobie, że są w stanie osiągnąć wszystko. Pomaga im to odcisnąć piętno na branży, a także wzmocnić pozycję kobiet-graczy, programistów i menedżerów. Nie jest tajemnicą, że różne branże korzystają w dużej mierze z różnorodności w miejscu pracy i nie wyklucza to branży gier.
Gry łączą kobiety z całego świata i pomimo ich codziennego życia, szukają gier online jako sposobu na relaks i złagodzenie stresu. Zaobserwowano, że 60% kobiet stwierdziło, że czuje się dużo lepiej podczas grania w gry online. Posiadanie kobiet w bardziej dominujących i wpływających na siebie rolach stwarza pole do rozwoju i stwarza możliwości wprowadzenia bardziej zróżnicowanych gier. W ten sposób można argumentować, że rosnąca obecność kobiet w branży gier jest wspierana przez kobiety, które są bardziej włączone w decyzje, które mają ogromny wpływ na biznes.
Wysoka jakość gier i dobre doświadczenia są kluczem do tego, aby gracze mogli grać i wracać po więcej. Aby zmaksymalizować możliwości marketingu i przychodów, witryny gier i dystrybutorzy gier powinni rozwijać branżę gier online jeszcze szybciej.
Statystyki pokazują, że chociaż 85 procent kobiet-graczy pobiera darmowe gry wiele razy w roku, tylko 55 procent regularnie płaci za pobieranie gier. Aby zachęcić klientów do płacenia za treści, trzeba ułatwić im wypróbowanie gier za darmo przez ograniczony czas, aby uzyskać ich zainteresowanie. Zakupy w aplikacji są również udaną strategią, która pozwala graczom grać za darmo z opcją płacenia za dodatkowe treści lub ulepszone możliwości gry.
Wraz z szybkim wzrostem liczby esportów i witryn internetowych, takich jak Twitch, zapytano graczy, jak często oglądają oni innych graczy grających online, turnieje esportowe, tradycyjne sporty online i tradycyjne sporty w telewizji nadawczej.
Globalnie gracze najczęściej oglądają tradycyjne sporty, takie jak piłka nożna i koszykówka, w telewizji nadawanej średnio w ciągu dwóch i pół godziny tygodniowo. Jednak w Japonii i Korei Południowej gracze częściej oglądają inne osoby grające w gry wideo niż tradycyjne sporty online lub telewizyjne.
Kiedy kobiety grają w wideo gry, grają średnio przez godzinę i 20 minut na raz. Średnia ta była dość spójna we wszystkich krajach objętych badaniem, począwszy od niskiego poziomu jednej godziny i 14 minut ciągłej gry we Francji do jednej godziny i 28 minut w Korei Południowej. Kobiety stają się coraz bardziej przyzwyczajone do gier online, a deweloperzy powinni zwracać większą uwagę na tę niszę klientów.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.