Jeszcze więcej o Działająca bramka SMS 2020 Ale nawet częstotliwości średniego pasma mogą nie wystarczyć, aby zapewnić masom 5G. Chociaż nie ujawniła liczby osób pracujących w jej zespole ds Zaufania i Bezpieczeństwa, firma zapewniła, że jej pracownicy są w stanie zareagować na zgłoszone obawy w ciągu 24 godzin i często wykonywali ruchy w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia. Po drugie, operatorzy telekomunikacyjni są przedsiębiorstwami niecyklicznymi, co oznacza, że ich wyniki są mniej zmienne w czasach recesji ze względu na stały popyt na podstawowe usługi, które świadczą; łączność. Wynika to z większości blokad wprowadzonych pod koniec marca, co ma wpływ głównie na wyniki drugiego kwartału. Pierwsze wyniki za II kwartał zostaną opublikowane w nadchodzących tygodniach i dadzą nam znakomitą wskazówkę, jak dobrze branża radzi sobie w kryzysie. Istnieją jednak krótkoterminowe rozwiązania tych wyzwań, które pozwolą operatorom lepiej zarządzać majątkiem sieciowym. 2019 r do 33,7 proc w I kw. Aby uzyskać trochę wskazówek na temat tego, czego powinniśmy się spodziewać, jest to świetna okazja, aby przyjrzeć się najnowszym opublikowanym wynikom za I kwartał 2020 r A więc ile z tych obaw i nadziei urzeczywistniło się w I kwartale 2020 r?. Jednocześnie po prostu brakuje obecnie dostępnego widma średniego i niskiego pasma, aby zapewnić ogromną pojemność danych, jakiej będzie wymagać 5G. Jednak w kwietniu 2020 r pandemia okazała się katalizatorem wzrostu ruchu danych w zasięgu sieci MTN, o 115 proc w porównaniu z kwietniem 2019 r, z najwyższymi wzrostami w Nigerii i Ghanie. Bezpieczeństwo w aplikacjach społecznościowych Duży problem ze szkodliwymi treściami w mediach społecznościowych został odnotowany przez niezależne badanie dotyczące wykorzystywania seksualnego dzieci (IICSA), które wykazało gwałtowny wzrost liczby przypadków uwodzenia dzieci w Internecie. YouTube, z którego dzieci korzystają średnio przez prawie dwie i pół godziny dziennie, ma specjalną ofertę zaprojektowaną, aby zapewnić bezpieczniejsze wrażenia podczas oglądania treści wideo. Stara się chronić dzieci przed szkodliwymi materiałami, łącząc automatyczne filtry, recenzje ludzi i opinie użytkowników. MTN, działający w Afryce, zgłosił ograniczony wpływ Covid-19 na jego wyniki w pierwszym kwartale, ponieważ środki blokujące w większości jego zasięgu zostały wprowadzone dopiero w ostatnim tygodniu kwartału. Procedury API SMS bezproblemowo integrują się z istniejącymi rozwiązaniami Typowe kanały komunikacji w centrum kontaktowym obejmują wiadomości SMS, interaktywne systemy odpowiedzi głosowych, pocztę elektroniczną, wyskakujące ekrany wiadomości i pocztę głosową. Centra kontaktowe potrzebują nadmiarowych kanałów komunikacji, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę swojej bazie klientów. Jest powód, dla którego nowoczesne call center stają się bardziej uogólnionymi centrami kontaktowymi i jest to szybkie tempo ewolucji technologii. Są one potrzebne, ponieważ aplikacje o bardzo niskich opóźnieniach i bardzo wysokiej przepływności będą wymagały większych ciągłych bloków widma niż te dostępne w niższych pasmach częstotliwości. W rzeczywistości badania przeprowadzone przez O2 ujawniły, że wykonywanie połączeń to dopiero piąte pod względem częstości korzystanie ze smartfonów. Leggett twierdził, że posiadanie telefonu komórkowego przez dzieci stanowi wyzwanie dla rodziców lub opiekunów, aby monitorować treści, do których uzyskują dostęp w Internecie, ponieważ to taka prywatna technologia, która większość ludzi trzyma się dosłownie blisko klatki piersiowej. Co jeszcze można zrobić?. Jednak od operatorów jasno wynika, że postrzegany niedobór fal radiowych nadających się do 5G jest przeszkodą we wdrażaniu 5G, a rządy i organy regulacyjne muszą współpracować z branżą, aby usunąć blokady widma, jeśli mają urzeczywistnić powszechną łączność 5G.. W ciągu najbliższych sześciu miesięcy spodziewanych jest wiele dużych aukcji, z nowym widmem specjalnie przeznaczonym dla tej technologii na 27 rynkach od III kwartału 2019 r Już teraz jest spore podekscytowanie niedawno rozpoczętą sprzedażą widma pasma C w USA, podczas gdy Chiny są gotowe na masową ekspansję w 2020 r, wspomaganą przez widmo przydzielone bezpłatnie przewoźnikom. Czy będzie to wymagało rozbudowy zespołów ludzkich moderatorów, kreatywności w budowaniu innowacyjnych technologii, czy też kombinacji tych dwóch, jeszcze się nie przekonamy, ale dopóki istnieje autentyczny zamiar zapewnienia bezpieczeństwa w Internecie, środowisko bez szkodliwych treści jest wyobrażalny.Contact center to kolejny logiczny krok w stosunku do call center. Popularność SMS-ów, czatów online i poczty elektronicznej stale rośnie i nie wykazuje żadnych oznak spowolnienia. Głównymi czynnikami, które się do tego przyczyniły, były klienci korporacyjni dotknięci pandemią oraz spadki przychodów z usług przedpłaconych, roamingowych i telefonicznych.
Czym się kierować wybierając Działająca bramka SMS 2020Ale czy to wystarczy, aby rozwiązać nadciągający problem ogromnego zapotrzebowania na dane w sieciach 5G, dopiero się okaże. Raport Childwise Monitor 2020 wykazał również, że dzieci używają telefonów przez dłuższy czas niż wcześniej. Klienci prowadzący intensywne życie lubią mieć opcje. Podczas gdy większość operatorów telekomunikacyjnych ucierpiała z powodu zmniejszonych jednorazowych przychodów, ponieważ ograniczenia związane z blokadą oznaczały, że musieli zamknąć większość swoich punktów sprzedaży detalicznej, przychody z usług wzrosły ze względu na wzrost wykorzystania danych, zarówno po stronie stacjonarnej, jak i mobilnej, ze względu na przejście na pracę domową wzrost wykorzystania usług online dla rozrywki
Działająca bramka SMS 2020. Firma uznała platformę wideo YouTube za najbardziej ulubioną usługę dzieci w 2019 roku; a następnie aplikacje społecznościowe Snapchat, Instagram i TikTok; oraz gry online Fortnite, Roblox i Minecraft. Operatorzy stają przed dość wyjątkowym wyzwaniem w tej generacji technologii, ponieważ światy 3G, a nawet 2G są dalekie od śmierci. W sieci 4G częstotliwości niskiego pasma zostały wykorzystane do pokrycia ogromnych obszarów, ale wielu operatorów zyskało przewagę na obszarach miejskich, korzystając ze średniego pasma. Dyrektor generalny OpenMarket, Jay Emmet, zauważył, że preferowanie SMS-ów jest główną szansą dla firm, które chcą lepiej komunikować się z klientami pokolenia milenialsów. Kwestia widma zwykle pojawia się w związku z wprowadzeniem nowej generacji technologii sieci komórkowych, ponieważ operatorzy odczuwają presję, aby uzyskać nowe licencje w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej. Przede wszystkim na wyniki grup w dużej mierze wpłynęły ich ślady geograficzne, ponieważ rozprzestrzenianie się wirusa i dotkliwość blokady różniły się w zależności od regionu. Zarządzanie zasobami widma w celu maksymalizacji przyszłości 5G Powszechne wdrażanie 5G przy użyciu widma mmWave nie jest realistyczne: bardzo ograniczony zasięg tych częstotliwości wymaga ogromnych inwestycji w infrastrukturę. Jeśli chodzi o czynniki nakładów inwestycyjnych, poprawa przepustowości może prowadzić do wzrostu wydatków na infrastrukturę. Raport Network Transformation 2020 opracowany przez GSMA Intelligence wykazał, że tylko jedna trzecia operatorów (31 procent) zidentyfikowała zmianę częstotliwości jako jeden z trzech najwyższych priorytetów RAN, mimo że wielu tych samych operatorów podkreśla niedobór widma jako kluczową barierę we wdrażaniu 5G. Po stronie nakładów inwestycyjnych, dewaluacja lokalnej waluty w stosunku do dolara amerykańskiego na rynkach rozwijających się może spowodować spowolnienie inwestycji. Ta niewielka koncentracja na ponownym rolnictwie, szczególnie w Europie i obu Amerykach, wydaje się być sprzeczna z przyszłymi planami wielu operatorów, biorąc pod uwagę, że połowa ankietowanych przez nas ankietowanych stwierdziła, że planuje wycofać swoje sieci 2G do końca 2020 roku. Trudna relacja między operatorami a widmem mobilnym nie jest niczym nowym. Ale, jak nam ciągle mówi się, jest to sytuacja bezprecedensowa. Rozbieżność między pasmami była czynnikiem w 4G, ale ma stać się podstawą doświadczenia konsumentów 5G. SMS może poprawić wskaźniki satysfakcji klienta Dzisiejsi klienci po prostu nie lubią rozmawiać przez telefon tak bardzo, jak poprzednie pokolenia. Proste procedury konfiguracyjne z wykorzystaniem procedur SMS API ułatwiają integrację SMS-ów z pakietem oprogramowania dla wielokanałowego call center. Przez ostatnie 20 lat widzieliśmy niezliczone aukcje i przydziały przepustowości na całym świecie, często otoczone jękiem i zgrzytaniem zębów operatorów nad kosztami, podziałem pasm i jakąkolwiek postrzeganą przewagą dla konkurencji. wyprzedzając czynności takie jak korzystanie z mediów społecznościowych lub słuchanie muzyki. Jednocześnie pogarszająca się sytuacja gospodarcza na świecie oznacza wzrost bezrobocia, co będzie miało negatywny wpływ na przychody z telekomunikacji, szczególnie na rozwijających się rynkach z ograniczonym zasięgiem stacjonarnego dostępu szerokopasmowego i gdzie większość abonentów korzysta z planów taryfowych przedpłaconych. Chociaż wykorzystanie siły technologii i wyspecjalizowanych zespołów ds bezpieczeństwa może ostatecznie doprowadzić do pozytywnych wyników, należy pamiętać, że te środki są często o krok za osobami naruszającymi treści i sprawcami przestępstw. Należy również wspomnieć, że chociaż Covid-19 był jednym z czynników wpływających na wyniki finansowe I kwartału, nie był jedynym czynnikiem, a przede wszystkim miał pośredni związek z wynikami finansowymi poprzez wpływ ekonomiczny. Jest to z pewnością idealne rozwiązanie w przypadku wdrażania wąskopasmowego pasma, ponieważ umożliwi operatorom dalsze korzystanie z cennego widma dla 4G, jednocześnie zwiększając pojemność 5G w miarę wzrostu popytu.
Jaki są ograniczenia Działająca bramka SMS 20202020 r, przy czym 20 grup ma marżę EBITDA powyżej 30 proc Po stronie wydatków kapitałowych, ponieważ budżety na 2020 r ustalone w 2019 r nie przewidywały globalnej pandemii, grupy kontynuowały wdrażanie sieci 5G i aktualizacje 4G w pierwszym kwartale i wydały w tym kwartale o 4 miliardy dolarów więcej niż w pierwszym kwartale 2019 r Perspektywy Mimo tych uspokajających wyników warto zrozumieć, że II kwartał może wyglądać mniej pozytywnie. Zrób i napraw: znaczenie refarmingu Dlaczego więc operatorzy nie mogą po prostu ponownie wykorzystać starego widma z przestarzałych sieci?. Na aukcjach w 2020 r pojawi się kula śniegowa 5G Podobnie jak w przypadku poprzednich generacji technologii mobilnej, szybkość wdrażania 5G będzie w dużej mierze zależna od dostępności odpowiedniego widma. Childwise wskazał WhatsApp jako najczęściej używaną aplikację, a ponad połowa z 932 dzieci w wieku od siedmiu do szesnastu lat komunikowała się za pośrednictwem usługi przesyłania wiadomości należącej do Facebooka. Jednak większość z 27 grup twierdzi, że ich sieci radzą sobie ze zwiększonym ruchem danych, a ponieważ większość krajów już doświadczyła przejścia na pracę domową, jest mało prawdopodobne, że tempo wzrostu ruchu danych w I kwartale będzie nadal rosło w pozostałej części 2020 roku. Ogromne ilości podłączonych urządzeń, od przemysłowego IoT po służby ratunkowe, nadal korzystają z sieci 2G. Potwierdzając te dane, ankieta Gallupa wykazała, że 68 procent milenialsów twierdzi, że codziennie pisze dużo. Snap powiedział również, że potencjalni drapieżcy nie mogą prześladować użytkowników w jego aplikacji, ponieważ nie ma profili publicznych z lokalizacją, wiekiem ani zdjęciami i nie udostępnia publicznie listy znajomych użytkownika. Niektórzy analitycy prognozowali umiarkowany wzrost dla telekomów, inni byli bardziej konserwatywni, przewidując spadek zgodny ze światowym PKB. Miles zauważył, że wykorzystywanie seksualne dzieci jest problemem ogólnobranżowym i obiecał, że firma będzie nadal opracowywać nowe technologie, współpracować z organami ścigania i specjalistami w dziedzinie ochrony dzieci. Nic więc dziwnego, że prekursorami nowej generacji, takimi jak Korea Południowa i Stany Zjednoczone, są te, w których przepustowość 5G jest dostępna od ponad roku. W czasie przestojów szkolnych spowodowanych pandemią Covid-19 (koronawirusa) rodzicom można wybaczyć, że pozwalają swoim dzieciom siedzieć na tabletach i telefonach trochę dłużej niż zwykle, jednocześnie próbując wykonać jakąś pracę. Operatorzy mogą również skorzystać z istniejących modeli, aby przyspieszyć wdrażanie 5G, takich jak wieże, infrastruktura i współdzielenie widma. SMS integruje się bezproblemowo z innymi rozwiązaniami komunikacyjnymi.SMS integruje się bezproblemowo z innymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Ponadto reguły zdefiniowane przez użytkownika umożliwiają dostosowany przepływ wiadomości. Firma stwierdziła, że w większości swoich działań opiera się na moderacji człowieka, ale opracowuje również narzędzia do uczenia maszynowego do identyfikowania zachowań kont, które sugerują nadużycia na kontach lub inne podejrzane działania, takie jak uwodzenie. W wielu przypadkach dorośli polegają na firmach technologicznych, które robią wszystko, aby zapewnić młodym ludziom ochronę online. Jednak aplikacja należąca do Google przyznaje, że nie wszystkie treści w wersji dla dzieci są ręcznie sprawdzane i zobowiązuje się do przeprowadzania szybkich recenzji, gdy filmy zostaną oznaczone jako nieodpowiednie. Druga technologia to DSS. Patrząc na różnice regionalne, Telefonica, która ma duży zasięg w Ameryce Południowej, odnotowała negatywny wpływ Covid 19 na jej działalność w pierwszym kwartale, a przychody spadły o 5 procent, co miało wpływ na rentowność. Coraz częściej szybkość wdrażania 5G będzie zależeć od dostępności widma średniego i niskiego pasma. W Europie sprawa jest mniej jasna. Umożliwi to operatorom wdrożenie wysokiego poziomu sieci 5G przy użyciu średniego pasma, przy jednoczesnym zwiększeniu przepustowości w gęsto zaludnionych obszarach miejskich przy użyciu fal mmWave. W Stanach Zjednoczonych wczesne sieci 5G zostały zbudowane przy użyciu częstotliwości 26 GHz i 28 GHz mmWave, oferując bardzo dużą przepustowość, ale słaby zasięg: akceptowalny dla gęstych obszarów miejskich, ale coraz bardziej problematyczny, gdy przenosisz się na przedmieścia. W naszym najnowszym raporcie Global Financial Benchmarking wybraliśmy trzy grupy obecne w Ameryce Południowej, MENA i Afryce, aby zagłębić się w ich wyniki finansowe i kluczowe zmiany strategiczne oraz ocenić regionalny wpływ Covid-19. W rzeczywistości jedno dziecko na cztery spędza w Internecie od czterech do sześciu godzin dziennie.
Trochę historii Działająca bramka SMS 2020SMS to ważny kanał, którego nie można zignorować. Wyniki te pokazują, że możliwości SMS-ów są bardzo powszechne wśród przedstawicieli pokolenia Milenialsów, którzy pragną więcej możliwości komunikowania się za pomocą SMS-ów, w tym bardziej osobistych, dwustronnych interakcji. Problem z przepustowością: zasięg a pojemność Prawdopodobnie po raz pierwszy nacisk na widmo 5G przesuwa się z możliwości pokrycia sieci na pojemność danych. Ponadto badania przeprowadzone przez OpenMarket wykazały, że milenialsi preferują wysyłanie wiadomości tekstowych do dwustronnej komunikacji z firmami. Jak więc rodzice Facebook i Snap radzą sobie z tym problemem?. Jednak wzrost spowolnił w porównaniu z 2,4 procentowym wzrostem odnotowanym w IV kwartale 2019 r, ze względu na wpływ Covid-19 na działalność krajową. Propagacja sieci w tych pasmach jest ograniczona, podczas gdy penetracja wewnątrzbudynkowa jest stosunkowo słaba. Aby ukończyć 5G, operatorzy będą musieli zacząć wykorzystywać widmo w niskich pasmach, co prawie nieuchronnie będzie oznaczać ponowne zagospodarowanie. Jak na ironię, w normalnych scenariuszach rodzice toczą codzienną walkę o odciągnięcie swoich maluchów od ekranów. Patrząc szerzej na ten problem, ostatni miesiąc na bok, ostatnie statystyki wskazują, że dzisiejsza młodzież wygrywa, a dorośli przegrywają, ponieważ dzieci spędzają więcej czasu niż kiedykolwiek przyklejone do swoich urządzeń. Jednak w dłuższej perspektywie tylko harmonizacja widma w niskich i średnich pasmach odblokuje prawdziwy potencjał 5G. Milenialsi, pokolenie, które dorastało obok internetu, po prostu wolą inne formy komunikacji od rozmów telefonicznych. Niektóre z nich obejmują domyślną niemożność odbierania wiadomości od osób, których użytkownik nie dodał jako znajomych, oraz ustawienie uniemożliwiające udostępnianie lokalizacji użytkownika komukolwiek poza znajomymi. Pierwszym z nich jest CA, technologia, która umożliwia operatorom wdrażanie 5G przy użyciu dwóch lub więcej pasm połączonych w jeden duży blok. TikTok, kolejna z najpopularniejszych aplikacji wśród dzieci, również opiera się na połączeniu zespołów technologicznych i moderujących ludzi, aby identyfikować, przeglądać i usuwać niebezpieczne lub obraźliwe treści ze swojej usługi. Im niższa częstotliwość pasma, tym lepszy zasięg, ale widmo w pasmach poniżej 1 GHz jest ograniczone. Świadczą o tym wyniki finansowe pierwszego kwartału 2020 roku ( patrz wykres poniżej, kliknij aby powiększyć ). Krótko mówiąc, wprowadzenie funkcji SMS do contact center jest tak proste, jak wybór języka kodowania i wybranie intuicyjnego API. Inne czynniki, które mogą zmniejszyć nakłady inwestycyjne, to zakłócenia łańcucha dostaw i ograniczenia instalacji w nowych lokalizacjach z powodu ograniczeń związanych z blokadą, szczególnie w przypadku drugiej fali Covid-19. W dłuższej perspektywie wiele wdrożeń 5G będzie ostatecznie zależeć od dostępności świeżego widma, szczególnie w niskich i średnich pasmach. Facebook powiedział, że zespół ponad 35 000 osób koncentruje się na sprawdzaniu treści na swoich platformach i usuwaniu materiałów uznanych za nieodpowiednie. GSMA Intelligence przeprowadziło analizę wyników finansowych 27 największych grup telekomunikacyjnych pod względem przychodów na podstawie wyników raportowanych za I kwartał 2020 r, do których można uzyskać dostęp za pośrednictwem najnowszego raportu Global Financial Benchmarking. Stosowane obecnie pasma widma mobilnego można podzielić na trzy poziomy: Niskie pasmo: <1GHz Średnie pasmo: 1GHz do 6GHz Wysokie pasmo: >6 GHz Na niedawnej konferencji ITU WRC-19 delegaci zidentyfikowali ponad 15 GHz nowych wysokopasmowych pasm częstotliwości mmWave nadających się do użytku 5G. Wraz ze wzrostem popularności wiadomości SMS i preferencjami dotyczącymi odrzucania głosu, centra obsługi telefonicznej będą potrzebować nadmiarowych kanałów komunikacji, aby przechwytywać jak najwięcej interakcji. Widzieliśmy nieoczekiwanie wysokie stawki na wczesnych aukcjach 5G, a operatorzy w regionie ryzykują, że zostaną ucisnieni, jeśli rządy nadadzą priorytet przychodom niż wdrożeniom.
Komu zaufac gdy musimy uzyc Działająca bramka SMS 2020Firmy muszą dalej wykorzystywać wszechobecność SMS-ów, aby osiągnąć lepsze ogólne zaangażowanie i lojalność klientów pokolenie Tysiąclecia - powiedział Emmet. SMS stale się rozwija i zyskuje nowe zastosowania w świecie biznesu. W przeszłości call center było dla klientów najłatwiejszym sposobem interakcji z firmą, ale dzwonienie nie jest już najwygodniejszym sposobem dotarcia do działu obsługi klienta. Ale w międzyczasie operatorzy mogą również korzystać z technologii, takich jak agregacja operatorów (CA) i dynamiczne współdzielenie widma (DSS), aby zarządzać swoimi zasobami sieci 5G. Ten wzorzec pojawia się już w świecie 5G, przy czym większość istniejących sieci 5G wykorzystuje średnie pasmo w początkowych wdrożeniach miejskich. Głównym wyzwaniem w nadchodzących miesiącach będzie więc zarządzanie nieściągalnym długiem i zbilansowanie płynności. Podczas gdy łączne przychody wszystkich 27 grup spadły o 0,5 proc, spadek ten był wolniejszy niż spadek światowego PKB, który według Fitch Ratings skurczył się o 1,7 proc Istnieje kilka czynników wpływających na to, dlaczego tak się stało. Jednym z głównych pytań w ciągu ostatnich kilku miesięcy było to, jak wyglądają globalne perspektywy gospodarcze w 2020 r i później oraz które sektory gospodarki ucierpią najmniej i najbardziej. Ta rozwijająca się technologia umożliwia równoczesne istnienie 4G i 5G w tym samym paśmie, jednocześnie dostosowując przepustowość przydzielaną każdemu pokoleniu w zależności od zapotrzebowania. Posiadanie więcej niż jednego kanału komunikacji z centrum kontaktowym może zwiększyć satysfakcję klientów, dając poszczególnym osobom możliwość wyboru preferowanej metody komunikacji. Dobrą wiadomością jest to, że 17 grup z 27 odnotowało wzrost przychodów rok do roku. Jeśli chodzi o rentowność, zagregowana marża EBITDA 27 analizowanych grup spadła tylko nieznacznie, z 34 proc w I kw. Odkąd pandemia Covid-19 (koronawirusa) zaczęła rozprzestrzeniać się na całym świecie, większość uwagi skupiono na dwóch obszarach: zdrowiu i gospodarce. Tymczasem, gdy migracja 4G nabiera tempa, wielu operatorów już mówi o wyłączeniu 3G, potencjalnie uwolnieniu cennego widma niskopasmowego na potrzeby zmiany farmy na 5G. Dlatego centra kontaktowe potrzebują nadmiarowych kanałów komunikacji, aby zoptymalizować obsługę klienta. David Miles, szef bezpieczeństwa Facebooka w regionie EMEA, powiedział, że gigant mediów społecznościowych jest liderem branży w zwalczaniu tej poważnej szkody i dokonał ogromnych inwestycji w zaawansowane rozwiązania, w tym technologię dopasowywania zdjęć i filmów, abyśmy mogli usuwać szkodliwe treści jak najszybciej. Powiedział, że zainwestował w różne metody zwalczania nadużyć, w tym technologię hashowania, która tworzy cyfrowy odcisk palca dla szkodliwych treści, dzięki czemu jest natychmiast usuwany. Etisalat, który jest obecny głównie w regionie MENA, odnotował 1% wzrost przychodów, stymulowany przez firmy w Egipcie i Czadzie. Niedawny raport agencji badania rynku Childwise wykazał, że dzieci mają coraz większy dostęp do smartfonów – w 2019 r 47% osób w wieku od 5 do 10 lat posiadało telefon komórkowy, w porównaniu z 38% w porównaniu z 2018 r do szesnastu lat ponad 66 procent. Firma usunęła ponad 12 milionów treści ze swojej głównej witryny i Instagrama między lipcem a wrześniem 2019 r z powodu naruszeń zasad dotyczących nagości dzieci lub wykorzystywania seksualnego, przy czym większość materiałów (95 procent) została usunięta przed zgłoszeniem. I pomimo ustaleń raportu IIICSA, Snap powiedział MWL, że uwodzenie online na Snapchacie jest bardzo trudne ze względu na wbudowane procesy bezpieczeństwa na etapie projektowania. Dyrektor ds badań, Simon Leggett, powiedział, że wiadomości Mobile World Live ( MWL ) to sfera, z którą dzieci najczęściej korzystają na telefonach komórkowych: 75 procent poświęciło na tę aktywność w 2019 roku, 72 procent grało w gry, a 63 procent korzystało z mediów społecznościowych i treści wideo aplikacje. Najczęściej cytowanymi aplikacjami w tym zakresie były Facebook, Instagram i Snapchat. IICSA nalegało, aby firmy internetowe starały się wyświetlać obrazy i filmy wideo, zanim zostaną one wyświetlone na ich platformach. A ponieważ większość przerażających przypadków użycia, w tym gry z niskimi opóźnieniami, VR/AR i automatyzacja, zależy od sieci autonomicznych, pozostaje poważne pytanie, jak szybko operatorzy będą mogli zacząć zwracać potrzebne ogromne inwestycje.
Zaprzyjaźnione strony:
http://tessa.linksmt.it/en/web/faszynelka/homehttp://bramka-sms.multiblog.net/