Jak inni oceniają bramka sms bez kontaTygodnie otwarcia 2019 przyniosły już duże ogłoszenia ze strony takich firm, jak Daimler, BMW, Seat i Uber. Wydaje się, że wszystkie z nich stawiają na inteligentną mobilność w mieście i wszystkie mają na celu stworzenie „platformy platform” w przestrzeni transportu miejskiego poprzez nowo ogłoszone przedsięwzięcia.
Dziesięć lat po tym, jak Uber wprowadził rezerwację taksówek do naszych telefonów komórkowych, nowa przyczepność w przestrzeni sugeruje, że nadchodzi nowa fala innowacji w zakresie inteligentnej mobilności miejskiej. Wystarczy spojrzeć na garść ogłoszeń z ostatnich dwóch miesięcy:
Daimler i BMW
Motoryzacyjne giganty, po skoncentrowaniu się na ekosystemie usług towarzyszących mobilności (parking, wynajem samochodów, ładowanie pojazdów elektrycznych, rezerwacja taksówek), ogłosiły na MWC19 Barcelona, że zamierzają zintegrować wszystko w jednej aplikacji mobilnej.
Oczekuje się, że pod koniec 2019 r. nastąpi połączenie 14 różnych usług w jedną.
SEAT i IBM
zaprezentowały na MWC19 aplikację Mobility Adviser, która będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję IBM Watson, aby pomóc dojeżdżającym do pracy w podejmowaniu decyzji dotyczących codziennych opcji transportu, od skuterów i rowerów (tzw.
Czy dobrze korzystasz z bramka sms bez konta mikromobilność) po samochody i transport publiczny. Inicjatywa znajduje się obecnie na etapie weryfikacji koncepcji.
Uber integruje transport publiczny ze swoją aplikacją w Denver
Nie jest tajemnicą, że Uber starał się zintegrować trasy transportu publicznego i kupowanie biletów, a także opcję wypożyczania skuterów elektrycznych w swojej aplikacji, jednocześnie starając się znaleźć drogę do naszego życia poprzez dostawa jedzenia z Uber Eats.
Aplikacja Here Technologies' SoMO
Zapowiedziana w styczniu aplikacja SoMo łączy różne usługi mobilności na żądanie, oferując opcję udostępniania taksówek wybranym osobom, a wszystko to poza podstawową usługą mapowania Here's. W najbliższej przyszłości planuje zintegrować więcej dostawców usług mobilności z SoMo i rozszerzyć działalność na nowe miasta.
Wspólny mianownik wszystkich tych przedsięwzięć? Stworzenie „platformy platform” dla mobilności miejskiej, która pozwala dojeżdżającym do pracy planować podróż od końca do końca za pośrednictwem jednej aplikacji.
Czy te firmy naprawdę mogą spełnić swoje obietnice? Prawdopodobnie nie. Weź pod uwagę następujące kwestie :
Firmy udostępniające taksówki nie zaprzyjaźnią się z miastami w najbliższym czasie
Uberom na całym świecie naprawdę trudno jest świadczyć nawet podstawowe usługi w wielu miastach z powodu protestów ugruntowanych konkurentów i konfliktu z lokalnymi przepisami dotyczącymi licencjonowania kierowców
bramka sms bez rejestracji. Można sobie wyobrazić wyzwania związane z integracją danych o lokalnym transporcie publicznym, zwłaszcza gdy władze transportowe kilku miast oferują otwarte API.
Transakcja Ubera z Denver, żeby wymienić jeden przykład, miała miejsce po siedmiu latach działalności Ubera w miastach na całym świecie i wciąż jest na wczesnym etapie. Naprawdę nie ma żadnego szczególnego powodu, aby optymistycznie patrzeć na perspektywy innych graczy, którzy próbują zrobić to samo w różnych miastach.
Kwestia przyszłości dostawców mikromobilności
Wczesne przedsięwzięcia w obszarze mikromobilności są przygnębiające. Emblematyczne firmy Bird i Lime miały trudności z ochroną swoich aktywów przed aktami wandalizmu, więc szeroka dostępność skuterów i rowerów bez stacji dokujących w miastach pozostaje kwestią otwartą. Ponadto, zakwestionowano opłacalność modelu biznesowego ze względu na niewielkie marże, stąd rozmowa o kupnie jednego lub drugiego Ubera. Dlatego nawet w scenariuszu wykupu Uber, Lyft lub Grab musiałby dotować swoją jednostkę biznesową w zakresie mikromobilności ze względu na różne marże
bramka sms bez konta.
Sąsiednie zadania dostarczane przez aplikacje innych firm zwiększają złożoność
Łączenie wszystkich dostawców usług mobilności miejskiej w ramach jednej aplikacji nie wystarczy. Osoba dojeżdżająca do pracy nadal musi oddzielnie wykonywać szereg powiązanych zadań (mapowanie; nawigacja; planowanie; płacenie za bilety), które trudno zintegrować w jednej aplikacji.
Powodem tego jest fakt, że niewiele miast oferuje mobilne usługi biletowe na transport publiczny: aplikacje mobilne niekoniecznie są dobre w mapowaniu i polegają na innych aplikacjach, takich jak Google Maps; a płatności za pośrednictwem istniejących aplikacji mobilnych często przekierowują użytkowników do PayPal lub aplikacji bankowości mobilnej.
Wszystko to zwiększa złożoność doświadczenia użytkownika końcowego i nie widać żadnych zmian, które sugerowałyby, że ich bezproblemowa integracja zostanie osiągnięta na dużą skalę.
Mobilność przez jedną szybę to wciąż odległe marzenie
Oczywiście integracja wielu środków transportu (prywatnego, współdzielonego i publicznego) oraz powiązanych usług w jednej aplikacji jednego dostawcy to krok we właściwym kierunku.
Komu zaufac gdy musimy uzyc bramka sms bez konta Jednak prawdziwa wartość dla osób dojeżdżających do pracy polega na oferowaniu tej możliwości przy jednoczesnej integracji ze wszystkimi innymi aplikacjami mobilnymi, nawet konkurencyjnymi, za pośrednictwem jednej platformy typu tafla szkła, która może działać niezależnie od położenia geograficznego.
Jeśli aplikacja działa w Londynie, ale nie w Paryżu, a nawet w Bristolu, czy jest naprawdę wartościowa i czy można ją skalować?
W rzeczywistości integracja wszystkich tych usług w jednej aplikacji typu tafla szkła jest odległym marzeniem ze względu na nieodłączne ograniczenia w strategiach partnerskich i modelach biznesowych poszczególnych firm. Na przykład typowe europejskie miasto ma około pięciu aplikacji do rezerwacji taksówek i kolejnych pięciu usług wypożyczania rowerów, które w rzeczywistości mogą nie działać w sąsiednim mieście lub kraju.
Najlepsze strony o bramka sms bez konta Innymi słowy, jest to bardzo rozdrobniony rynek i potrzebna jest dalsza integracja.
Ale bez znaczącego przełomu dalsza koncentracja rynku, taka jak ruch Daimlera i BMW, może prowadzić tylko do połączenia tylko części doświadczenia mobilności, bez widocznego wyjścia z ograniczeń związanych z lokalizacją i wieloma aplikacjami.
Taki kompromis, który zapewnia gorsze wrażenia użytkownika, nie powinien być akceptowany.
Istnieje luka rynkowa do wypełnienia: jak wyglądałby przełom?
Wyraźnie widać, że istnieje potrzeba rynkowa, której kandydaci na rynek jak dotąd nie są w stanie zaspokoić. Potencjalne propozycje mogą obejmować aplikację „konektorową”, która będzie łączyć się ze wszystkimi konkurencyjnymi dostawcami usług mobilności i sąsiednimi, takimi jak płatności i mapowanie.
Oczywiście ta aplikacja „konektorowa” musiałaby być oferowana za darmo, aby zachęcić firmy do wejścia na pokład. Więc pytanie brzmi, jak na tym zarobić.
Ciekawe elementy w tym kierunku wynikają z Iomob, hiszpańskiego start-upu; Planista miasta; oraz Open Mobility Marketplace firmy Here Technologies.
Ciekawe informacje o bramka sms bez konta Potrzeba jednak więcej czasu, aby ocenić ich realny potencjał na rynku.
Innym rodzajem przełomu mogłoby być rozwiązanie, które umożliwia bezpieczne przenoszenie danych osobowych i osobistych preferencji mobilności między aplikacjami. Blockchain prezentuje kilka interesujących atrybutów tożsamości cyfrowej, ale do tej pory nie pojawiło się nic, co miałoby zastosowanie w krótkiej perspektywie.
Dopóki nie nastąpi znaczna zmiana na rynku, pewna stopniowa poprawa naszych doświadczeń związanych z mobilnością wcale nie jest zła, ale jest daleka od ideału.
Zaprzyjaznione strony:
moja tuba blog jasonhunt wlochy agrtotronix blog