wrz
2015 | ||||||
Mo | Tu | We | Th | Fr | Sa | Su |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
dobry blogKategorie: Media i internet, Zainteresowania, Dom i ogród Liczba wpisów: 189, liczba wizyt: 192112 |
Nadesłane przez: jasonhunt dnia 21-09-2015 09:28
Z usług Era, Tak- -Tak i Heyah zrezygnowało 13 tysięcy osób, a postanowiło skorzystać 10 tysięcy użytkowników. Orange rok zakończył dodatnim bilansem. Do sieci przeniosło się 16 tysięcy klientów, a zrezygnowało z niej 8 tysięcy. I choć Orange lepiej wypad ło w konfrontacji, trudno mówić o zdeklasowaniu rywala. Operatorzy sami sobie winni Dlaczego Polacy niechętnie zmieniają sieci, zabierając ze sobą numery telefonów i kiedy się to zmieni? – Tak http://bramkasms4you.pl#mce_temp_url# s łabego wyniku przenośności numerów na pewno nie upatrywałbym w niewiedzy klientów o takiej możliwości. Operatorzy dość dobrze przekazują informacje o tej usłudze. Nie ma też powa żnych skarg na sam proces http://androidki.pl#mce_temp_url# przenoszenia numeru z sieci do sieci. Problemem jest niewielka liczba samych operatorów i podobny system konstruowania taryf. Po prostu klienci decydując się na odejście od jednego operatora mają ograniczony wybór wśród ofert innych. Na dodatek muszą się liczyć z utratą dotychczasowych przywilejów w postaci na przyk ład tańszych rozmów z kilkoma numerami w jednej sieci – mówi Jacek Strzałkowski, rzecznik prasowy Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Inne wytłumaczenie niezbyt dużej popularności nowej usługi wskazuje Andrzej Piotrowski, dyrektor Instytutu eGospodarki Centrum im. Adama Smitha. – To zachowanie samych operatorów. Owszem, może i informują o możliwości zmiany sieci wraz z numerem, jednak gdy tylko ktoś się zdecyduje na taką operację, napotyka na same trudności. Ja sam odchodząc z Orange do Plusa przez weekend w ogóle nie mogłem korzystać z telefonu. Bo okazało się, że od godziny czternastej w piątek do poniedzia łku Plus nie realizuje takich dyspozycji. Niestety, poinformowano mnie o tym dopiero, gdy w Orange telefon już zamilkł. Jakby tego było jeszcze mało, to w poniedziałek telefon też nie zadziałał. Tym razem okazało się, że z niezrozumia łych dla mnie powodów billingowych Plus nie może aktywować telefonu w południe tylko dopiero o północy z poniedziałku na wtorek. Takie zachowanie na pewno nie przekonuje do nowej usługi. * To pierwszy numer przygotowany przez pierwszego w redakcji szefa-kobietę – Magdę Płowecką.