Teoria działania bramka do T-Mobile FacebookŚwiergotPodziel się Jeśli używasz masowych wiadomości tekstowych jako taktyki marketingowej dla swojej firmy, wiesz, jak ważne jest posiadanie solidnej listy subskrybentów. Te wysokie poziomy zaręczynowe. Jeśli te statystyki nie przekonały Cię do przejścia z marketingu e-mailowego na marketing SMS-owy, rozważ to. Wdrożenie strategii marketingowej za pomocą wiadomości tekstowych może zaangażować klientów poprzez uznanie specjalnych okazji przez cały rok. Odpowiedź nie brzmi zatem, że ludzie nie dbają o prywatność, ale raczej, że konsumenci nie dbają wystarczająco o kluczowe punkty kontaktu, kiedy świadomie udostępniają swoje dane. Aby przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową, musisz wiedzieć, gdzie znajduje się Twoja grupa docelowa. Jednak w samej Wielkiej Brytanii zarejestrowanych jest ponad 600 000 firm przetwarzających dane osobowe i szacuje się, że konsumenci mają średnio po 200 kont logowania online. 5, które obejmują ograniczenie celu, minimalizację danych i ograniczenie przechowywania. Zanim będziesz mógł wysłać ten tekst ze swoją niesamowitą ofertą dnia, odbiorca musi zainicjować rozmowę, prosząc lub akceptując wiadomości od Twojej firmy. Branżą o najwyższym współczynniku klikalności był sprzęt komputerowy i telekomunikacja, ale wskaźnik ten nie przekroczył nawet 6 procent. Stanowi podstawę całej kampanii i może zwiększyć lub zmniejszyć szanse odniesienia sukcesu w marketingu mobilnym. Jest to sprzeczne z kilkoma klauzulami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych UE (RODO), w tym z siedmioma zasadami art. Możesz w zasadzie spamować kupioną listę potencjalnych konsumentów (nacisk na potencjał). Może się to wydawać istotną barierą, ale w rzeczywistości to opt-in jest tym, co sprawia, że marketing SMS-owy jest tak skuteczny. Niedawne badanie przeprowadzone przez GSMA Intelligence wykazało, że 70 procent konsumentów martwi się o prywatność swoich danych, a 48 procent twierdzi, że ich obawy rosną. Ponieważ coraz więcej naszego codziennego życia odbywa się w Internecie, nieuchronnie udostępniamy więcej naszych danych osobowych firmom internetowym, co może powodować rosnące obawy o prywatność naszych danych. 100 procent docelowych osób otrzyma SMS-y. Konsumenci bez wątpienia powinni się tym bardziej przejmować, zwłaszcza że zagrożenie dla prywatności danych będzie się pogłębiać wraz z rosnącymi wdrożeniami sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Na szczęście liczby są na Twoją korzyść.
Które strony nadają się na bramka do T-Mobile Klienci są chętni, a nawet szczęśliwi, rejestrując się na Twojej liście, o ile oferujesz coś wartościowego w zamian
bramka do T-Mobile . Powinny one obejmować nazwę Twojej firmy, częstotliwość przyszłych wiadomości, ogólne informacje o tym, co zamierzasz wysłać, instrukcje dotyczące rezygnacji oraz standardowe zastrzeżenia dotyczące przesyłania wiadomości i szybkości transmisji danych. Chociaż zgoda i opt-in mogą wystąpić w przypadku tylko jednego tekstu, często lepiej jest wysłać tekst uzupełniający z potwierdzeniem, aby upewnić się, że klient nie wyraził zgody przez pomyłkę. Czy uważają się za odpowiedzialne za swoje dane. Tutaj opinia jest podzielona: 20 proc uważa za odpowiedzialny biznes internetowy, który przetwarza dane, a tylko 18 proc uważa się za odpowiedzialnego za zabezpieczenie swoich danych. W rzeczywistości wysyłanie niezamówionych reklam za pośrednictwem tekstu jest faktycznie nielegalne. Przejrzystość dla klienta nigdy nie boli. Czy naprawdę zależy nam na tym, co dzieje się z naszymi danymi?. I czy mają dostęp do narzędzi i ustawień do łatwego zarządzania nim: Zagrożenia dotyczące prywatności: Wygląda na to, że znaczna większość (70 procent) zdaje sobie sprawę z zagrożeń związanych z udostępnianiem danych, przynajmniej gdy są pytane w ankiecie, ale te zagrożenia mogą nie być najważniejsze, gdy ludzie desperacko chcą zdobyć atrakcyjne zasoby cyfrowe treści lub usług. Gwarantujesz, że Twoje komunikaty trafią tylko do konsumentów, którzy są aktywnie zainteresowani Twoją firmą i produktem. Chodzi mi o to, że nie ma sensu wysyłać e-maili o 72-godzinnej lub nawet tygodniowej promocji Twojej firmy tylko po to, aby 97 procent tych e-maili znajdowało się w jakimś folderze ze spamem lub kategoriami w Gmailu. Jednym z bardziej krytycznych aspektów marketingu wiadomości tekstowych jest częstotliwość wiadomości. Jednak jeśli chodzi o faktyczne tworzenie listy, proces ten można łatwiej powiedzieć niż wykonać. Oto, jak prawidłowo rozpocząć kampanię. Na przykład większość Europejczyków już beztrosko klika w witrynach internetowych wszechobecne powiadomienia o zgodzie na pliki cookie, z których 57 procent, jak wykazały niedawne badania przeprowadzone przez University of Michigan i Ruhr University, wykorzystuje projektowanie, aby skłaniać przycisk zgody w celu zaakceptowania ustawień domyślnych nieprzyjaznych prywatności. Chociaż konieczne jest zapewnienie klientom opcji rezygnacji z programu, nie jest to coś, co trzeba robić przez cały czas. Drobnym drukiem. Zacznij dobrze swoje kampanie Zrobienie dobrego pierwszego wrażenia jest niezbędne, zwłaszcza gdy aktywnie starasz się zwiększyć listę subskrybentów. W tym momencie mogą nie myśleć o ryzyku, zwłaszcza gdy tylko 22 procent doświadczyło incydentu bezpieczeństwa w ciągu ostatnich dwóch lat.
Czy jest alternatywa dla bramka do T-Mobile Tego rodzaju statystyki są niezwykle ważne dla firm, które zapewniają promocję wrażliwą na czas. Z drugiej strony, zgodnie z przewodnikiem Marketer's Guide to Mobile Engagement z 2015 roku Funmobility, 100 procent docelowych osób otrzyma SMS-a, 97 procent otworzy go, a 33 procent kliknie link. Jeśli weźmiemy również pod uwagę słabą znajomość technologii cyfrowych w pewnych grupach demograficznych i regionach, a także siłę przekonywania treści do przezwyciężenia obaw o prywatność, nastawienie konsumenta na nieostrożną rezygnację będzie tylko trwać. Ponieważ przepisy rządowe w USA i Kanadzie nadzorują branżę marketingu SMS-ów, ważne jest przestrzeganie tych zasad w celu zbudowania skutecznej kampanii SMS. Wydaje się, że ludzie niewiele robią w kwestii swoich obaw o prywatność, więc jaki jest powód tej bezwładności?. Niezdolność konsumentów do pogodzenia aktywnej opieki z ich głośnymi obawami o prywatność to problem, który będzie się tylko pogłębiał, gdy w ciągu najbliższych pięciu lat połączymy 1,2 miliarda więcej konsumentów z mobilnym Internetem, wielu z nich w krajach rozwijających się, gdzie świadomość prywatności, odpowiedzialność i dostęp narzędzi do zarządzania może być jeszcze niższa. Jeśli próbujesz znaleźć nowe sposoby dotarcia do grupy docelowej, oprogramowanie marketingowe SMS jest idealnym sposobem na to. Opt-ins na podstawie uprawnień Tak proste, jak byłoby po prostu zebranie numerów telefonów i rozpoczęcie odpalania SMS-ów w lewo i prawo, nie tak zaczyna się jakakolwiek skuteczna kampania masowych wiadomości tekstowych. To więcej niż sto SMS-ów dla ludzi, którzy i tak nie byliby skłonni popierać Twojego biznesu. Przed rozpoczęciem kampanii firmy muszą zdecydować, jak często chcą, aby klienci otrzymywali ich wiadomości. W porównaniu z e-mailami, które zwykle trafiają do folderu spamu lub są usuwane, to niesamowite. Powszechnym podejściem do wdrożeń sztucznej inteligencji i dużych zbiorów danych jest przecież odkurzanie większej ilości danych, niż jest to wymagane do określonego celu, często w ramach nieprzejrzystych algorytmów czarnej skrzynki. Pomyśl o tym: według Silverpop 2015 Email Marketing Metrics Benchmark Study, ogólny średni współczynnik klikalności e-maili dla 750 firm na całym świecie wynosił zaledwie 3,2%. Zebranie odpowiednich odbiorców wymaga czasu, cierpliwości i dużego zaufania. Istnieją oczywiście dwa sposoby marketingu e-mailowego. Gdy utworzysz listę subskrybentów, którzy wyrazili na to zgodę, wysyłaj SMS-y tylko do tych osób. Obawy dotyczą w szczególności kradzieży tożsamości (59 procent wskazało to jako największy niepokój), a 45 procent najbardziej martwi się skutkami finansowymi. Marketing SMS zapewnia najwyższe współczynniki otwarcia i konwersji we wszystkich kanałach marketingowych. Możesz wysyłać klientom tylko te informacje, które wybrali.
Dodatkowe możliwości bramka do T-Mobile Swift SMS Gateway oferuje interfejs API i bramkę SMS potrzebną do rozpoczęcia skutecznej kampanii SMS-owej w Ameryce Północnej. A jednak, nawet po naruszeniu bezpieczeństwa, ta sama ankieta pokazuje, że prawie połowa konsumentów nie podejmuje najbardziej podstawowych środków ostrożności związanych ze zmianą hasła, 72 procent nie dodaje drugiej warstwy zabezpieczeń, a 69 procent nie. Na przykład, jeśli masz klienta, który wyraził zgodę na otrzymywanie wiadomości informacyjnych lub transakcyjnych, nie powinieneś także wysyłać mu wiadomości marketingowych. Obietnica częstotliwości. Oto sześć sposobów na zachowanie zgodności z tymi przepisami: Włącz. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wdrożyć je w swojej firmie. które szczyci marketingu SMS są prawie niespotykane w dowolnej metody reklamy. Tak więc istnieją przepisy dotyczące sztucznej inteligencji, ale nadzorowanie tego stanowi duży problem dla władz centralnych i bez uwzględniania uprawnień konsumentów w algorytmach na etapie projektowania, kontrola prywatności staje się poza zasięgiem władz i konsumentów, niezależnie od tego, czy im zależy, czy nie. Firmy mogą wysyłać SMS-y tylko do klientów, którzy wyrazili na to pisemną zgodę. Skuteczne zarządzanie ustawieniami prywatności i uprawnieniami dla wielu setek witryn i aplikacji staje się przytłaczającym zadaniem, niewykonalnym bez narzędzi do automatyzacji i centralizacji procesu. Czy konsumenci są świadomi ryzyka. Wymagają od Ciebie ujawnienia tych informacji klientowi podczas wyrażania zgody, a następnie przestrzegania tego numeru przez cały czas trwania kampanii. Nie tracisz czasu ani budżetu marketingowego na ludzi, którzy nie chcą się z tobą kontaktować. Odpowiedzialność: Dbanie o prywatność danych jest również całkowicie uzasadnione, ale nie należy nic z tym robić, ponieważ uważa się, że jest to odpowiedzialność kogoś innego. Odpowiedź zależy od wielu dynamik. Jednak nadal nie konkuruje to z marketingiem SMS-owym. I to na ich telefonach.Marketing wiadomości tekstowych to świetny sposób na przyciągnięcie nowych klientów i utrzymanie ich zaangażowania. Promując swoją usługę wiadomości tekstowych, pamiętaj, aby określić informacje, które chcesz zawrzeć w tekście potwierdzenia, a także warunki i zasady oraz opcje kontaktu i pomocy. Może się to zdarzyć na wiele sposobów, w tym wysłanie SMS-a do Twojej firmy, aby wyraził zgodę na udział w programie.
Komu polecamy bramka do T-Mobile Istnieją kroki, które możesz podjąć, aby zbudować i wzmocnić bazę lojalnych subskrybentów, która stale powraca. Niezastosowanie się do tego może spowodować, że Twoja firma będzie narażona na procesy sądowe ze strony rozdrażnionych klientów. W tym miejscu pojawia się opcja opt-in. Zawsze dobrze jest sprawdzić, czy klient chce otrzymać Twoje materiały promocyjne. W rzeczywistości nawet bardziej niż e-mail. Potwierdzać. Pomoże Ci to zaoszczędzić trochę miejsca na dłuższe wiadomości. Ten rodzaj marketingu opartego na pozwoleniach polega na wysyłaniu do firmy przez klientów lub zainteresowane strony tekstu lub frazy na pięciocyfrowe lub sześciocyfrowe numery, takie jak krótki numer telefonu. Daje to firmom pewną swobodę, ponieważ przepisy nie ograniczają liczby wiadomości, które można wysłać. Możesz też utworzyć własną dedykowaną listę czytelników, którzy zdecydują się na Twoją kampanię e-mailową. Stosowność. Alternatywnie moglibyśmy zobaczyć, jak nowe pokolenie przyjmuje cyfrowy dobrobyt (opisany przez Google jako lepszą równowagę z technologią) i wykazuje chęć aktywnej troski o prywatność, chroniąc swoją tożsamość przed kradzieżą, chroniąc majątek netto przed wyzyskiem i chroniąc swoją wiedzę przed fałszerstwo. Z kolei ci klienci mogą otrzymywać wszystko, od aktualizacji po promocje. Według Funmobility, nie tylko 97 procent odbiorców otwiera wiadomości tekstowe, ale robi to w ciągu trzech minut od ich dostarczenia. Biorąc to pod uwagę, dołącz instrukcje dotyczące rezygnacji, jeśli masz wolne miejsce. Jednak podnoszenie tej świadomości będzie obowiązkiem całej branży: wszystkie znaki sugerują, że konsumenci nie będą po prostu bardziej zainteresowani własną prywatnością.. zmiany ustawień prywatności. Narzędzia i ustawienia: Oczywiście, jeśli konsumenci dbają o prywatność swoich danych, potrzebują łatwego dostępu do ustawień prywatności i narzędzi umożliwiających im zarządzanie nimi. Zazwyczaj wymagane jest umieszczanie tych informacji tylko raz w miesiącu po pierwszym zrzeczeniu się odpowiedzialności.
Zaprzyjaźnione strony:
https://www.jsm.gov.my/web/jasonhunt/homehttp://www.luminos.eu/web/tmobile/home