Alternatywne strony do bramka do Plus Są dość proste
darmowe sms . Pozostają wyzwania związane z integracją, bezpieczeństwem i kosztami. Możliwość zaadresowania segmentu małych przedsiębiorstw jest jednym z kluczowych wyzwań dla każdego dostawcy, w tym operatorów telefonii komórkowej. Ale od czego zacząć?. Analiza warta jest szybkiego przeczytania, ale aby zaoszczędzić trochę czasu, mogę podsumować główne punkty. Marketing SMS może być pomostem między Twoimi konsumentami, Twoją firmą i platformami mediów społecznościowych, na których spędzają większość czasu. Sektor przedsiębiorstw jest głównym źródłem optymizmu 5G: dla większości operatorów jest to największa nadzieja na nowe przychody. I rzeczywiście, popyt na IoT był niemal powszechny. Znajduje to odzwierciedlenie w naszych wynikach ankiety: zwiększona produktywność jest jednym z kluczowych czynników sprzyjających przyjęciu Internetu Rzeczy, a sukces mierzy się oszczędnościami kosztów/wydajnością procesów. Większość wdrożeń IoT jest obecnie niewielka. To dobre pytanie z prostą odpowiedzią. To jest to, co prognozowaliśmy. Zachęca to do łatwego marketingu szeptanego. Mniej niż jedna czwarta (22%) przedsiębiorstw wskazała niejasny zwrot z inwestycji jako wyzwanie dla wdrożenia rozwiązania IoT. Bardziej fundamentalnie jednak będziemy potrzebować współpracy między rozwiązaniami OSS, EMS i NMS. Ważniejszy od naszych prognoz jest jednak fakt, że ostatnie dowody sugerują, że to prawda. Na początku tego miesiąca napisaliśmy analizę dotyczącą automatyzacji sieci i usług oraz tego, dlaczego jest to coraz ważniejszy temat, zwłaszcza w kontekście 5G. Co to jest sieć intuicyjna?. Użytkownicy, którzy na swoich stronach społecznościowych zamieszczają linki zachęcające znajomych online do wzięcia udziału w konkursie, mogliby otrzymać kupon mobilny po zarejestrowaniu się przez ich poleconych. Brak umiejętności wewnętrznych może wówczas często zaostrzać typowe wyzwania związane z integracją, konserwacją i bezpieczeństwem, podczas gdy przedsiębiorstwo cierpi również z powodu premii cenowej za niestandardowe budowanie. Do 2025 roku przewidujemy, że z łącznej liczby 25 miliardów połączeń IoT ponad połowa będzie pochodzić z sektora przedsiębiorstw/przemysłu. Widzimy, że ten wzrost rośnie w miarę dojrzewania całego rynku i pojawiania się nowych możliwości. Segment korporacyjny będzie głównym motorem przyszłych wdrożeń IoT. Patrząc w przyszłość, te urządzenia można uzupełnić o automatyczne kasy, sygnalizatory. Ponieważ SMS-y są tak wyjątkową formą komunikacji, przedstawiciele obsługi klienta mogą mieć trudności (na początku) z podjęciem decyzji, kiedy należy użyć tekstu, zamiast dzwonić do klienta. Dane, których tłumaczeniem jestem bardzo podekscytowany. Automatyzacja sieci i usług nabiera zatem nowego znaczenia, ale przez pryzmat podróży, w której zautomatyzowane systemy i procesy mogą być wdrażane stopniowo. Prostą odpowiedzią jest przyjrzenie się naszemu pierwszemu fragmentowi opublikowanych niedawno wyników ankiety ( IoT w biznesie?.
Mocne strony bramka do Plus Pojęcie intencji opiera się na konfiguracjach i poleceniach sieciowych, które są sterowane celami biznesowymi. Lepsza odpowiedź dotyczy jednak wynosów i długoterminowych implikacji dla tego szybko rozwijającego się rynku?. W większości przypadków sieć będzie budowana od wielu różnych dostawców. Po usunięciu kontekstu tła nadszedł czas na wprowadzenie do dyskusji nowej koncepcji: intencji. Oczywiście muszą być częścią tego równania, ale może nie w sposób, w jaki myślisz. Chociaż wiemy, że operatorzy traktują automatyzację priorytetowo, nadal nie jest jasne, w jaki sposób postrzegają intencję jako część tych strategii. Głos przedsiębiorstwa na temat wyboru przyjęcia ), zagłębiając się w czynniki, wyzwania i miary sukcesu IoT. Niezależnie od tego, czy nazwiemy to transformacją cyfrową, czy czwartą rewolucją przemysłową, jasne jest, że sama natura i DNA przedsiębiorstw przechodzi poważną transformację (na przykład: przejście od opartej na produktach do usług), która z kolei wymaga zarówno kultury, jak i organizacji. Koncepcja ma wiele nazw, ale podstawowa idea jest stosunkowo prosta, często towarzyszy jej wiele szczegółów technicznych. W tym roku na MWC19 Barcelona widzieliśmy temat ułatwienia wdrożeń, gdzie między różnymi graczami branżowymi pojawiają się partnerstwa mające na celu rozwiązywanie problemów korporacyjnych związanych z integracją i bezpieczeństwem. Bez tego całościowy widok potrzebny do realizacji zautomatyzowanego zarządzania intencjami po prostu nie będzie działał. W związku ze wzrostem popularności telefonów komórkowych centra kontaktowe zaczynają zwracać się do usług SMS, aby do nich docierać. Z tego samego powodu infrastruktura w centrach obsługi klienta będzie musiała zostać ponownie dostosowana, aby uwzględnić nowe usługi SMS. Jednocześnie oznacza to, że intencje biznesowe muszą zostać przełożone na konkretne działania w zakresie alokacji zasobów, egzekwowania zasad i monitorowania sieci/usług, a wszystko to z narzędziami AI/ML wykonującymi swoją pracę w tle. Gdy opublikujemy aktualizację naszej ankiety, poszukaj dalszych informacji na ten temat w przyszłości. Teraz pozostaje już tylko upewnić się, że pracownicy takich centrów są gotowi do wdrożenia nowej technologii w swoich codziennych działaniach. W tym celu zapytaliśmy decydentów IoT z ośmiu branż i 14 krajów o wszystkie kwestie związane z IoT: ich plany wdrażania IoT i ramy czasowe; skala ich projektów IoT; ich wybór technologii i dostawców; powody ich inwestycji w IoT; kluczowe wyzwania, korzyści i sposób, w jaki mierzą sukces IoT. Oto kilka przykładów: Promuj swój tekst w mediach społecznościowych, aby wygrać konkurs Udostępnij tekst, aby wygrać szczegóły konkursu ze swoimi obserwatorami społecznościowymi. Jeśli potrzebujesz szybkiego przypomnienia sobie korzyści płynących z używania masowych wiadomości tekstowych, oto kilka wymownych statystyk: Masowy SMS otworzy do 98% odbiorców, którzy go otrzymają, w mniej niż pięć sekund. W kontekście nowej złożoności sieci i wyzwań operacyjnych, których nie można brać za pewnik. Jednak w miarę jak firmy kontynuują dążenie do cyfryzacji swoich operacji, naturalne jest, że rynek IoT będzie się skalował. 77% konsumentów postrzega firmy oferujące SMS-y jako opcję komunikacji bardziej przychylnie niż te, które tego nie robią. To również będzie wymagało ścisłej współpracy. Na większość wiadomości odpowiadamy w mniej niż 90 sekund Wykazano, że kampanie marketingowe SMS mają współczynnik konwersji na poziomie 32% lub więcej. Poza tym IoT stwarza dodatkowe możliwości dla firm: produkty i/lub usługi dostosowane do potrzeb; lepszy wgląd; i ulepszone procesy biznesowe, żeby wymienić tylko kilka. Oczywiście strategicznie będziemy potrzebować współpracy między dostawcami i operatorami, aby upewnić się, że możemy zidentyfikować (wywnioskować) intencje różnych aplikacji i że interfejsy API pozostaną wystarczająco otwarte, aby obsłużyć to wszystko. Czy możesz mieć zamiar bez współpracy?. Teraz, gdy uznamy, że wydatki operacyjne są głównym źródłem kosztów dla większości operatorów, łatwo przewyższającym wydatki inwestycyjne nawet czterokrotnie, jasne jest, że rozwiązywanie tych problemów poprzez zwykłe wydawanie na nie większej ilości zasobów lub pracy nie jest dobrą opcją.
Widoczne zalety korzystania z bramka do Plus Networking intent-driveing ma na celu wyeliminowanie złożoności związanych z politykami sieciowymi (tworzenie ich, zarządzanie nimi, egzekwowanie ich zgodnie z ogólnymi celami biznesowymi), aby ograniczyć potrzebę (i błędy spowodowane) kapitałem ludzkim. Centra kontaktowe - lub call center - zawsze szukają sposobów na poprawę komunikacji z konsumentami
bramka do Plus . Jednak w miarę wdrażania zautomatyzowanego (nastawionego na intencję) świadczenia usług operatorzy będą musieli rozważyć najlepsze lokalizacje, z których można podejmować decyzje, bliżej rdzenia dla międzydomenowych, globalnych, decyzje nie podejmowane w czasie rzeczywistym w przeciwieństwie do bliżej użytkownika, gdzie wymagania dotyczące wydajności w czasie rzeczywistym mają pierwszeństwo. Rozważ jednak przeciętną rozmowę dotyczącą podziału sieci. Chcieliśmy zrozumieć, co, dlaczego i jak napędza przyjęcie Internetu Rzeczy w przedsiębiorstwach. To dobre pytanie. Co więc można zrobić, aby tego uniknąć?. Może się to wydawać oczywiste, ale jest to ważne przypomnienie. Niestety nie ma jednej uniwersalnej recepty na sukces. Jednak to podkreśla rozłąkę i dlaczego musimy lepiej zrozumieć, jak operatorzy myślą o intencji. Szczerze mówiąc, koncentracja na przedsiębiorstwie może być sprzeczna z innymi poglądami na rynku. Na papierze zatem koncepcja intencji jest prosta: skupienie się na wynikach biznesowych zamiast na konfiguracjach sieci jest całkowicie zgodne z celem zmniejszenia złożoności i lepszej jakości usług. Odczuwają je wszystkie przedsiębiorstwa, bez względu na wielkość. Jednak, podobnie jak sama sieć 5G, przejście do przedsiębiorstwa wiąże się z wdrożeniem nowych architektur sieciowych i zasobów, co jeszcze bardziej zwiększa złożoność całego obrazu. Na przykład fabryka Ericsson Panda Nanjing (największa fabryka przemysłowa zaangażowana w produkcję jej produktów radiowych) wdrożyła IoT w celu zautomatyzowania produkcji, co przyniosło oszczędności wynikające ze zwiększonej wydajności, redukcji kosztów konserwacji i zwiększonej elastyczności w projektowaniu linii produktów. Podczas gdy w naszej ostatniej ankiecie dotyczącej transformacji sieci szeroko przyjrzeliśmy się automatyzacji, nie zagłębialiśmy się w temat intencji. Blisko 150 operatorów na całym świecie uruchomiło usługi, a przystępne cenowo smartfony mogą zapewnić usługi coraz większej liczbie konsumentów. Sieci intuicyjne. I choć duże mogą przyciągnąć uwagę, niektóre z nich to bardzo małe firmy. A wszystko to dzieje się na tle wszechświata operatorów, z których wielu może próbować rozwijać automatyzację opartą na intencjach na swój własny sposób. 5G obejmuje nowy dostęp radiowy i podstawowe zasoby wdrożone w nowych architekturach i miejscach, a wszystko to wraz ze starszymi sieciami. 91% użytkowników, którzy zdecydowali się na otrzymywanie SMS-ów od firm, uważa je za przydatne. Jednak w panelu panował wyraźny konsensus, że zwrot z inwestycji w bardziej transformujące projekty IoT będzie trudniejszy do zmierzenia, ale ogólny wpływ będzie większy. Tak, tymi zasobami trzeba będzie zarządzać. Prawdopodobnie znasz już odpowiedź. Myśląc o przyszłym kierunku przedsiębiorstw, należy wziąć pod uwagę szerszy zestaw implikacji. W zeszłym tygodniu moderowałem sesję panelową w Smart IoT London na temat zwrotu z inwestycji w IoT.
Druga młodość bramka do Plus Wymaga innego zestawu umiejętności, elementów konstrukcyjnych i relacji. W przyszłości będą one musiały uwzględnić wiele nowych lokalizacji infrastruktury sieciowej (pomyśl o przetwarzaniu brzegowym), z których będą koordynowane i/lub dostarczane nowe usługi. Aby być uczciwym, dostawcy twierdzą, że nie brakuje współpracy operatorów w zakresie automatyzacji, a nawet odnotowują zamiary jako część tego. Wyniki naszej ankiety wskazują, że wdrożenia IoT koncentrują się na nisko wiszących owocach i ukierunkowanych przypadkach użycia. Dodaj do tego pytania dotyczące analizy danych, bezpieczeństwa i innych komponentów IoT, a wynikiem będzie dużo danych. W miarę generowania, gromadzenia i analizowania większej liczby danych, zastosowanie sztucznej inteligencji/ML będzie z kolei prowadzić do nowych przypadków użycia i dalszych korzyści. Jeśli wartość intencji jako podstawowego elementu automatyzacji sieci i usług jest tak oczywista, możesz zapytać, dlaczego nie uwzględniliśmy jej w naszej analizie. Oczywiście sztuczna inteligencja i ML odgrywają w tym ważną rolę. Jak na przykład: Małe jest duże. To powiedziawszy, funkcje SMS są często pomijane w call center, ponieważ są one call center, w przeciwieństwie do text center. Ale podczas gdy uchwyciliśmy główne czynniki napędzające rynek automatyzacji, pominęliśmy jedną ważną kwestię: rolę sieci opartej na zamiarach oraz znaczenie współpracy w jej urzeczywistnianiu. Chociaż technologia ta nie jest nowością, oczywiście, dopiero niedawno komunikacja SMS stała się standardem wśród konsumentów w ostatnich latach. Ma to bardzo wyraźną implikację: będziemy potrzebować współpracy na wielu płaszczyznach. Sprzedaż konsumentom lub przedsiębiorstwom w ramach obietnicy 5G będzie możliwa tylko wtedy, gdy usługi będą niezawodne i zapewnione zgodnie z obietnicą. I to coraz częściej pojawia się podczas rozmów z graczami w ekosystemie IoT. Apetyt przedsiębiorstw na IoT jest ogromny: 65 procent przedsiębiorstw już wdrożyło rozwiązania IoT. Pomyśl o małej organizacji handlu detalicznego, która obecnie łączy swoje maszyny w punktach sprzedaży (PoS), dodając kilka kamer bezpieczeństwa, zarządzanie flotą furgonetek, czujniki dymu itp. Sieć intuicyjna. Na początek agenci call center będą potrzebować szkolenia SMS. Po wysłaniu słowa kluczowego do krótkiego kodu abonent zostanie włączony do loterii. Gdy jest na miejscu, zarządzanie intencjami obiecuje administratorom sieci możliwość zdefiniowania wyniku/zamiaru biznesowego za pomocą funkcji AI/ML sieci, które ustalają, jak to zrobić, a następnie faktycznie to zrobić. Biorąc pod uwagę fakt, że większość firm to małe, MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa, w tym te zatrudniające mniej niż 250 pracowników, stanowią zdecydowaną większość przedsiębiorstw, prawie 95 procent według OECD), przyjrzeliśmy się przedsiębiorstwom zatrudniającym 20 pracowników w naszej ankiecie. zarządzanie zapasami, a nawet roboty. Ale czy wdrożenie jest równie proste?. Pierwszy rok przyniósł 50-procentowy zwrot z inwestycji, a rentowność prognozuje się za mniej niż dwa lata. Wydajność na najwyższym poziomie. Teraz, jeśli wydaje się to ogólnie bardzo szerokim opisem automatyzacji, miałbyś rację.
Podstawy bezpieczeństwa bramka do Plus Ponieważ operatorzy skalują swoje sieci i usługi 5G w 2020 roku, można śmiało powiedzieć, że jesteśmy teraz w okresie komercjalizacji 5G. Mniejsze przedsiębiorstwa mogą potrzebować więcej czasu na rozpoczęcie tej podróży. a nasze badanie Enterprise IoT właśnie to potwierdziło. Będzie to złożony wysiłek, ponieważ same sieci operatorów są wielowarstwowe i złożone. Dany operator będzie utrzymywał wiele systemów OSS, a także niezliczone zasoby zarządzania elementami (EMS) i zarządzania siecią (NMS). Jak integralne jest pojęcie intencji?. Zarządzanie intencją. Ale różnica polega na pojęciu cele biznesowe. 70% klientów uważa, że SMS to dobry sposób na przyciągnięcie ich uwagi przez firmę. Mając to wszystko na uwadze, wsparcie SMS w contact center może znacząco poprawić obsługę klienta. Oprócz samej wygody wysyłania wiadomości tekstowych do konsumentów, wiadomości SMS okazały się bardziej wydajną linią komunikacji. Powinno to być kluczowe dla samego istnienia krojenia, ale nie zawsze są one wymieniane jednym tchem. I to samo dotyczy zarówno MŚP, jak i większych przedsiębiorstw. Przygotowanie do korzystania z usług wiadomości tekstowych w centrach telefonicznych W tej chwili wśród profesjonalistów nie ma wątpliwości, że usługi SMS wkrótce pojawią się w call center. Masowe wiadomości tekstowe nie tylko umożliwiają właścicielom firm oferowanie konsumentom prostego sposobu łączenia się, ale także zwiększają zaangażowanie klientów w mediach społecznościowych. Niekoniecznie możemy oczekiwać, że dwie wschodzące technologie, kierujące się różnymi zestawami interesów, będą miały perfekcyjnie zbieżne terminologie. Ale 5G wiąże się z własnymi wyzwaniami (kosztami) dla operatorów: Operacje sieciowe. Zagłębmy się więc nieco bardziej w ankietę. Operacje B2B. Oznacza to, że polityki muszą być przyjazne dla użytkownika/firmy i oparte na wynikach. Jednym z powodów mniejszej skali jest po prostu to, że mniejsze przedsiębiorstwa mają tendencję do wdrażania mniejszej liczby urządzeń. Wymaga umiejętnie wypracowanych partnerstw w szybko powstającym i rozwijającym się ekosystemie, aby zaspokoić potrzeby małych przedsiębiorstw.Wejdź do marketingu SMS. Wymagania jakościowe. Mimo że IoT wychodzi poza testy i weryfikację koncepcji (PoC), obecny rozmiar wdrożeń sprawia, że wydaje się, że wciąż jesteśmy w fazie próbnej. I oczywiście więcej podłączonych urządzeń. Na pierwszy rzut oka jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę, że jest to rozwijający się obszar, a wiele osób nadal koncentruje się na RoI. A pamiętasz te nowe lokalizacje sieciowe?.
Zaprzyjaźnione strony:
blog o rozmaitych sprawach mobile communication blog 223222