Reklamacja karty SIM
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Powinnas tak mi sie wydaje chyba ze cos sie zmienilo bo ja od 1 kwietnia jestem na l4 a teraz na macierzynskim. daleko masz do olsztyna?
50km ale jestem często
- Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
- Posty: 1915
Ja twez znalazlam w olsztynie wiec musiałabys do olsztyna dojechac
- Zarejestrowany: 16.05.2011, 23:03
- Posty: 3002
Miałam kiedyś podobny problem z kartą,ale będąc abonentem Ery nie musiałam płacić za jej wymianę.
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM
- Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
- Posty: 112855
Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM
Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!! Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM
Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!! Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....
Dokładnie to 61,50zł napisałam wczoraj reklamację i zaniosłam do Plusa. Nie zapłacę choćby nie wiem co. Najwyżej poczekam do końca umowy i przejdę do Play
- Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
- Posty: 112855
Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM
Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!! Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....
Dokładnie to 61,50zł napisałam wczoraj reklamację i zaniosłam do Plusa. Nie zapłacę choćby nie wiem co. Najwyżej poczekam do końca umowy i przejdę do Play
Ja również nie płaciłam. Niby ie było opcji darmowej karty, a jak już poszło na noże, to jednak ta opcja się znalazła. Operatorzy szukają ludzi, którzy pomimo wszystko jednak zapłacą-ich zysk...
Mój M. wymieniał kartę w orange dwa razy - nigdy nie musiał za nią płacić.
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Mój M. wymieniał kartę w orange dwa razy - nigdy nie musiał za nią płacić.
No to Plus się popisał w takim razie...
Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM
Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!! Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....
A kiedy w Erze wymieniałaś? Pytam, bo ja płacić nie musiałam, nawet nikt o tym nic nie wspominał.
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Dostałam odpowiedź na reklamację. Nie uwzględnili jej- mam zapłacić 62zł!
Po moim trupie!
Dostałam odpowiedź na reklamację. Nie uwzględnili jej- mam zapłacić 62zł!
Po moim trupie!
Może reklamacja według nich nie była napisana poprawnie?
W regulaminie dla użytkowników napisane jest, co reklamacja powinna zawierać:
http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf
poza tym- może być u nich tak, jak w orange- najpierw trzeba zapłacić, a dopiero reklamacja i zwrot, w przeciwnym wypadku reklamację odrzucają.
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Dostałam odpowiedź na reklamację. Nie uwzględnili jej- mam zapłacić 62zł!
Po moim trupie!
Może reklamacja według nich nie była napisana poprawnie?
W regulaminie dla użytkowników napisane jest, co reklamacja powinna zawierać:
http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf
poza tym- może być u nich tak, jak w orange- najpierw trzeba zapłacić, a dopiero reklamacja i zwrot, w przeciwnym wypadku reklamację odrzucają.
Tak i zapłacę i reklamacji znowu nie uwzględnią
- Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
- Posty: 21500
Dana czyli jak pójdę do salonu autoryzowanego w Olsztynie to tam wymienią mi kartę SIM od ręki i za darmo?