Reklamacja karty SIM - Forum
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Wątek

Reklamacja karty SIM

55odp.
Strona 3 z 3
Odsłon wątku: 7798
Avatar użytkownika czerwona panienka
  • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
  • Posty: 21500
  • Zgłoś naruszenie zasad
4 września 2011, 18:06 | ID: 627601

W telefonie Młodego z dnia na dzień przestała działać karta SIM. Wyskakuje błąd 'nieudana rejestracja karty SIM' karta nie jest zniszczona (ma niecały rok i była raz włożona do telefonu i cały czas w nim była). Poszłam do Plusa i co usłyszałam? Muszę zapłacić za nową kartę 50zł + vat myślałam, że spadnę z krzesła. Mogę napisać również reklamację ale mają 30dni na jej rozpatrzenie. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?

Avatar użytkownika czerwona panienka
  • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
  • Posty: 21500
41
  • Zgłoś naruszenie zasad
5 września 2011, 07:14 | ID: 627936
Dana82 (2011-09-05 09:12:23)

Powinnas tak mi sie wydaje chyba ze cos sie zmienilo bo ja od 1 kwietnia jestem na l4 a teraz na macierzynskim. daleko masz do olsztyna?

50km ale jestem często

Ostatnio edytowany: 05.09.2011, 07:14, przez: czerwona panienka
Avatar użytkownika Dana82
Dana82Poziom:
  • Zarejestrowany: 28.03.2011, 10:52
  • Posty: 1915
42
  • Zgłoś naruszenie zasad
5 września 2011, 07:14 | ID: 627937

Ja twez znalazlam w olsztynie wiec musiałabys do olsztyna dojechac

Avatar użytkownika ewelka21
ewelka21Poziom:
  • Zarejestrowany: 16.05.2011, 23:03
  • Posty: 3002
43
  • Zgłoś naruszenie zasad
5 września 2011, 07:20 | ID: 627943

Miałam kiedyś podobny problem z kartą,ale będąc abonentem Ery nie musiałam płacić za jej wymianę.

Avatar użytkownika czerwona panienka
  • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
  • Posty: 21500
44
  • Zgłoś naruszenie zasad
6 września 2011, 07:39 | ID: 628801

Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM

Avatar użytkownika Sonia
SoniaPoziom:
  • Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
  • Posty: 112855
45
  • Zgłoś naruszenie zasad
6 września 2011, 07:43 | ID: 628809
czerwona panienka (2011-09-06 09:39:57)

Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM

Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć  też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!!  Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....

Avatar użytkownika czerwona panienka
  • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
  • Posty: 21500
46
  • Zgłoś naruszenie zasad
6 września 2011, 07:46 | ID: 628819
Sonia (2011-09-06 09:43:01)
czerwona panienka (2011-09-06 09:39:57)

Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM

Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć  też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!!  Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....

Dokładnie to 61,50zł napisałam wczoraj reklamację i zaniosłam do Plusa. Nie zapłacę choćby nie wiem co. Najwyżej poczekam do końca umowy i przejdę do Play

Avatar użytkownika Sonia
SoniaPoziom:
  • Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
  • Posty: 112855
47
  • Zgłoś naruszenie zasad
6 września 2011, 07:49 | ID: 628826
czerwona panienka (2011-09-06 09:46:19)
Sonia (2011-09-06 09:43:01)
czerwona panienka (2011-09-06 09:39:57)

Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM

Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć  też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!!  Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....

Dokładnie to 61,50zł napisałam wczoraj reklamację i zaniosłam do Plusa. Nie zapłacę choćby nie wiem co. Najwyżej poczekam do końca umowy i przejdę do Play

Ja również nie płaciłam. Niby ie było opcji darmowej karty, a jak już poszło na noże, to jednak ta opcja się znalazła. Operatorzy szukają ludzi, którzy pomimo wszystko jednak zapłacą-ich zysk...

Użytkownik usunięty
    48
    • Zgłoś naruszenie zasad
    6 września 2011, 08:00 | ID: 628848

    Mój M. wymieniał kartę w orange dwa razy - nigdy nie musiał za nią płacić.

    Avatar użytkownika czerwona panienka
    • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
    • Posty: 21500
    49
    • Zgłoś naruszenie zasad
    6 września 2011, 19:04 | ID: 629477
    Mama Tymka (2011-09-06 10:00:51)

    Mój M. wymieniał kartę w orange dwa razy - nigdy nie musiał za nią płacić.

    No to Plus się popisał w takim razie...

    Użytkownik usunięty
      50
      • Zgłoś naruszenie zasad
      6 września 2011, 21:22 | ID: 629642
      Sonia (2011-09-06 09:43:01)
      czerwona panienka (2011-09-06 09:39:57)

      Kontaktowałam się z BOK i usłyszałam, że w Plusie nie ma czegoś takiego jak darmowa wymiana karty SIM

      Ja w erze powalczyłam i jednak była możliwość darmowej wymiany. Choć  też na początku twierdzili, że takiej opcji nie ma!!!  Przecież nie z Waszej winy karta przestała działać. A z tego, co się orientuję to karta kosztuje około 50 zł....

      A kiedy w Erze wymieniałaś? Pytam, bo ja płacić nie musiałam, nawet nikt o tym nic nie wspominał.

      Avatar użytkownika czerwona panienka
      • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
      • Posty: 21500
      51
      • Zgłoś naruszenie zasad
      12 września 2011, 09:57 | ID: 633862

      Dostałam odpowiedź na reklamację. Nie uwzględnili jej- mam zapłacić 62zł!

      Po moim trupie!

      Użytkownik usunięty
        52
        • Zgłoś naruszenie zasad
        12 września 2011, 12:47 | ID: 634050
        czerwona panienka (2011-09-12 11:57:45)

        Dostałam odpowiedź na reklamację. Nie uwzględnili jej- mam zapłacić 62zł!

        Po moim trupie!

        Może reklamacja według nich nie była napisana poprawnie?

        W regulaminie dla użytkowników napisane jest, co reklamacja powinna zawierać:

        http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf

        poza tym- może być u nich tak, jak w orange- najpierw trzeba zapłacić, a dopiero reklamacja i zwrot, w przeciwnym wypadku reklamację odrzucają.

        Avatar użytkownika czerwona panienka
        • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
        • Posty: 21500
        53
        • Zgłoś naruszenie zasad
        12 września 2011, 12:53 | ID: 634052
        parabola81 (2011-09-12 14:47:52)
        czerwona panienka (2011-09-12 11:57:45)

        Dostałam odpowiedź na reklamację. Nie uwzględnili jej- mam zapłacić 62zł!

        Po moim trupie!

        Może reklamacja według nich nie była napisana poprawnie?

        W regulaminie dla użytkowników napisane jest, co reklamacja powinna zawierać:

        http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf

        poza tym- może być u nich tak, jak w orange- najpierw trzeba zapłacić, a dopiero reklamacja i zwrot, w przeciwnym wypadku reklamację odrzucają.

        Tak i zapłacę i reklamacji znowu nie uwzględnią

        Avatar użytkownika czerwona panienka
        • Zarejestrowany: 31.01.2010, 09:26
        • Posty: 21500
        54
        • Zgłoś naruszenie zasad
        20 września 2011, 08:47 | ID: 641630

        Dana czyli jak pójdę do salonu autoryzowanego w Olsztynie to tam wymienią mi kartę SIM od ręki i za darmo?

        Użytkownik usunięty
          55
          • Zgłoś naruszenie zasad
          20 września 2011, 08:49 | ID: 641633

          ale cie w bambucza chca chyba zrobic.
          ja sie u siebie kolegi zapytam. bo nie wierze ze tyle trzeba placic.