dobry blogKategorie: Media i internet, Zainteresowania, Dom i ogród Liczba wpisów: 189, liczba wizyt: 193470 |
Nadesłane przez: jasonhunt dnia 30-04-2021 08:58
Serdecznie!
Nadesłane przez: jasonhunt dnia 30-04-2021 08:43
co za piekny dzien
Nadesłane przez: jasonhunt dnia 07-10-2020 11:21
eśli chodzi o marketing mobilny, chodzi o znacznie więcej niż zwykłe wysłanie wiadomości błyskawicznej. Kluczowe jest stworzenie właściwej wiadomości.
Niedawny artykuł w wieku małych firm zbadał zwiększonego wykorzystania marketingu SMS w Bramka SMS. Stało się to coraz bardziej popularną strategią, ponieważ organizacje zauważyły, że czytanych jest 97 procent wszystkich wiadomości tekstowych, co jest wynikiem znacznie wyższym niż współczynnik czytania 25 procent wiadomości e-mail.
Chociaż możemy używać wiadomości tekstowych w naszym codziennym życiu, decydenci biznesowi nie mogą stosować tej samej strategii, której używają do wysyłania wiadomości do przyjaciół i rodziny, jak w przypadku prób zdobycia nowych klientów. Tutaj potrzebna jest określona strategia, aby jak najlepiej wykorzystać każdy tekst. Obejmują one:
Poznaj cel - nawiązujesz osobiste połączenie i będzie to skuteczniejsze, jeśli grupa docelowa będzie jasna.
Czas - gdy ktoś otrzyma wiadomość tekstową, czas może znacznie wpłynąć na to, jak się z tym czuje. Wiadomość otrzymana o godzinie 14:00 będzie lepiej odebrana niż o drugiej w nocy. Ponadto, w obszarach takich jak Kanada, CRTC zabroniło wysyłania wiadomości od 21:00 do 9:00 od poniedziałku do piątku w Bramka sms do Plus.
Właściwa gramatyka - to nadal komunikacja biznesowa, więc unikanie mowy tekstowej jest potrzebne.
Proste, przejrzyste dane - liczba znaków jest ograniczona, więc użycie właściwych słów jest kluczowe. Zapewni to użycie przyciągającego uwagę języka, a literówki nie trafią do konsumentów.
https://www.pagemajik.com/web/bramkasms
Wiadomości tekstowe mogą być potężnym narzędziem, ale tylko wtedy, gdy są poprawne. Dostawca usług SMS może zapewnić narzędzia, ale bez odpowiednich słów wiadomość trafi do głuchych uszu.