Ponieważ Mobile World Congress Americas odbywał się w Los Angeles, poświęciliśmy trochę czasu na udział w IBC 2018 w Amsterdamie. Chociaż wydarzenia były od siebie odległe geograficznie, obaj wskazywali na wspólny temat: rosnące znaczenie (i możliwości dla) operatorów w branży medialnej.
Z punktu widzenia operatora, istniało poczucie realizmu związane z wyzwaniem, przed którym stają, aby przyciągnąć odbiorców z platform mediów społecznościowych. Częściowo dzieje się tak dlatego, że ich struktury i kultury organizacyjne mogą stanowić przeszkodę dla zwinności, którą cieszą się nowsze odtwarzacze multimedialne. Anette Schaefer, wiceprezes TV Business Europe w Deutsche Telekom, podkreśliła na przykład, jak ważne jest otwartość na nowe modele biznesowe i nie bać się ich testowania. W tym samym duchu Christian Harris, szef działu rozrywki cyfrowej w 3 UK, wyjaśnił, w jaki sposób działa na rzecz „wirtualizacji” organizacji i współpracy z platformami mediów społecznościowych, w tym Snapchat.
Nic dziwnego, że dostawcy byli obecni i aktywni w przekazywaniu wsparcia (produktów i rozwiązań) dla usług medialnych operatora. Rozwiązania obejmowały manipulację treścią i dystrybucję (na przykład dostarczanie najważniejszych wydarzeń z wydarzenia na żywo na urządzenia mobilne w czasie rzeczywistym), oferty platformy jako usługi typu white label dostarczające usługi medialne OTT, aż po kompleksowe usługi często dostarczane przez dostawcę i różnych partnerów (TV box, platforma, interfejs użytkownika, analityka, dystrybucja na wiele urządzeń i integracja systemów).
Ale odłóżmy na bok konkretne wiadomości, które dostawcy i operatorzy pojawili się, aby zadać proste pytanie. Jakie było nadrzędne, organiczne przesłanie wydarzenia? Czy był jeden?
Strategia
Spoglądając na prezentacje, studia przypadków i historie sukcesu, przebijało się jedno przesłanie. Wychodząc od poszukiwania strategii, którą operatorzy mogą realizować, aby być konkurencyjnym w przestrzeni medialnej, główna historia IBC była prosta. Aby odnieść sukces w mediach, operatorzy muszą przede wszystkim wyróżniać się w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta.
Ale jak możesz to zrobić?
Wśród różnych graczy w IBC możesz ułożyć prostą strategię dostarczania tego rodzaju obsługi klienta
Działająca bramka SMS 2020. Rozpoczyna się od przyciągnięcia odbiorców, następnie poznania ich, a na końcu dopasowania ofert do ich zainteresowań ( patrz rysunek poniżej, kliknij, aby powiększyć ).
Oczywiście wszystko się zaczyna przyciągać publiczność. Tutaj operatorzy przyglądają się różnym strategiom.
Łączność. Wszyscy operatorzy zgodzili się, że dobra jakość usług (QoS) jest ich najwyższym priorytetem. Nie ma sensu mieć najlepszych treści, jeśli nie można ich odpowiednio dostarczyć klientom.
Wprowadzenie do skuteczna bramka sms Jednak wykonanie tego nie zawsze jest łatwe. Zapewnienie dobrej łączności nadal stanowi wyzwanie nawet w miastach takich jak Londyn.
Co inni myślą o skuteczna bramka sms Ponadto średni ruch danych na klienta nadal gwałtownie rośnie i operatorzy muszą być na to przygotowani.
Mocne strony skuteczna bramka sms 5G odegra kluczową rolę w rozwiązaniu tej sytuacji. Jak wyjaśnił Matt Stagg, dyrektor ds. strategii mobilnej w BT Sport: „Ktoś wymyśli zabójczą aplikację 5G i musimy być na nią przygotowani”.
Treść . W świecie tak wielu treści operatorzy muszą oferować swoim klientom wybór
skuteczna bramka sms. Oznacza to rozwijanie partnerstw ze stronami trzecimi, takimi jak dostawcy treści, w tym Netflix, oraz platformy mediów społecznościowych, w tym Instagram i Facebook. Partnerstwa powinny uzupełniać wszelkie istniejące ekskluzywne treści będące własnością operatora. Kelly Day, prezes Viacom Digital Studios, wyjaśnił, że pojedynczej organizacji bardzo trudno jest przyciągnąć dużą publiczność wyłącznie za pomocą własnego kanału (na przykład strony internetowej). Operatorzy nie powinni bać się otwierać na inne platformy. W ten sposób zmniejszą churn i dowiedzą się więcej o swoich klientach.
Zarządzanie usługami .
Czy jest alternatywa dla skuteczna bramka sms Pomimo wielu opcji treści, operatorzy mogą zaoferować wygodę posiadania wszystkiego w jednym miejscu. Zwiększa to jednak złożoność dla klienta, jeśli myślimy o tym, że zarządzanie treścią i usługami idzie w parze. Aby być naprawdę lepkim, klienci muszą łatwo zarządzać wszystkimi swoimi usługami (na przykład łącznością, mediami i inteligentnym domem) ze wspólnej platformy. Klienci muszą mieć łatwy dostęp do wielu źródeł treści, a także przydzielać pakiet danych mobilnych między członków gospodarstwa domowego; zrozumieć, jaka część ich dodatku została wykorzystana; i płacić za usługi.
To dużo pytań, na pewno. Aby to osiągnąć, operatorzy będą musieli mieć bardzo dobry interfejs użytkownika (UI). A potem potrzebują strategii na to, co będzie dalej: poznanie swoich klientów, a następnie danie im tego, czego chcą.
Wiedza
Wraz ze wzrostem liczby usług, które operatorzy świadczą klientom, rośnie zrozumienie ich potrzeb.
Kilka szczegółów o skuteczna bramka sms Rozróżnienie potrzeb konkretnego członka gospodarstwa domowego jest zazwyczaj trudne: biorąc pod uwagę jeden login do konta, aby uzyskać dostęp do wszystkich usług i zarządzać nimi, można zrobić tylko tyle. Sprzedawcy wskazywali na przykłady operatorów, którym udaje się nakłonić każdego członka gospodarstwa domowego do korzystania z własnego loginu, jako mających silną pozycję do zdobywania wglądu i utrzymania członków gospodarstwa domowego jako nowych klientów przez całe życie. Pomyśl, że synowie i córki wyprowadzają się z domu rodziców.
Oczywiście musi istnieć równowaga w ilości gromadzonych danych klientów. Ten pogląd chyba najlepiej podzielił Stagg, który zauważył: „nikt nie lubi dzielić się swoimi metadanymi”.
Mając wszystkie te dane pod ręką, operatorzy muszą wiedzieć, co zrobić z nowym zrozumieniem swoich klientów. Tutaj opcji jest wiele. Być może mają pogląd na segmentację klientów lub nowe propozycje, które zaspokoją ich specyficzne potrzeby. Może to reklama kontekstowa. Coś innego? Tylko czas powie.
Realizacja wszystkich powyższych jest bez wątpienia ogromnym wyzwaniem, ale są operatorzy, którzy już wykorzystują tę okazję. Na przykład Reliance Jio i True to coś więcej niż tylko ostateczna odpowiedź, dostarczają lekcji do naśladowania dla innych. Reliance Jio oferuje szeroki wybór treści, w tym wideo, muzykę i czasopisma za pośrednictwem własnych aplikacji. True wykorzystuje swoją platformę i zrozumienie klientów do sprzedaży krzyżowej produktów firm detalicznych należących do tej samej grupy.
Nie każdy operator może zrobić to samo, ale te lekcje (i inne punkty sukcesu) będą kluczowe, gdy operatorzy odnajdą się w krajobrazie medialnym.
Zaprzyjaznione strony:
czy to bramka sms strony ktore lubimy edukacja to podstawa